چگونه بد کراتینین 171 در بیماری کلیوی است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه بد کراتینین 171 در بیماری کلیوی است

حذف نفوذ در رژیم غذایی، سطح کراتینین بالا بدان معناست که کلیه است در برخی از درجه آسیب دیده، پس از آن سطح cretinine 171 یعنی چه برای بیمار؟
در درمانگاه، کراتینین 171 umol / L به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 2 است، نزدیک به مرحله 3 بیماری کلیه. فرد مبتلا به مرحله 2 بیماری مزمن کلیه است آسیب کلیه با یک کاهش خفیف در نرخ خود فیلتراسیون گلومرولی (GFR) از 60-89 میلی لیتر / دقیقه است. معمولا، هیچ به وضوح علائم نشان می دهد که کلیه ها آسیب دیده است. از آنجا که کلیه عملکرد جبرانی بسیار قوی و انجام یک کار خوب حتی زمانی که آنها کار نمی کاملا. کراتینین بالا، خون در ادرار، پروتئین و راه های دیگر می شود که بیماران کشف آنها در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه هستند.
هر چند کراتینین 171 می گوید که وضعیت خفیف در عملکرد کلیه کاهش می یابد، به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما همچنین باید توجه بالا به آن پرداخت. در غیر این صورت، ممکن است بیماری شما را بدتر می رود.
برای این مورد، شما نیاز به درمان بلافاصله و نکته کلیدی است برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، حتی آن را معکوس. پس از آن، چه درمان می تواند کمک به افزایش عملکرد کلیه؟ داروهای گیاهی چینی می توانید این را از طریق ترمیم آسیب کلیه و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده است. کل فرایند عوارض جانبی ایجاد نمی که همه داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند. چه چیزی بیشتر، می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس کنید.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که سطح کراتینین 171 مرحله نزدیک 3 بیماری مزمن کلیه است، اگر درمان نشود، اراده بیماری بدتر می رود. اما با کمک درمان راپر، ممکن است معکوس شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: